13 Ekim 2011 Perşembe

TUNA'NIN 5,İNCİ DİLA'NIN 6.YAŞ GÜNÜ PARTİLERİ,2011 İFTARI


uzuuun bir tembellikten sonra yine burdayııız.çok konu birikti,hepsini yazamasam da,bazılarını paylaşmak istiyorum.mesela Tuna'nın 5.yaş günü partilerini görmek isteyen arkadaşlarım vardı,onları yayınlıycam ama kısaca biriken olaylardan bahsedip,fotolara öyle geçmek istiyorum.Tuna ana sınıfı'na başladı bu sene.artık büyüdü ya,maşaAllah problem olmadı bu sene,güzel gidiyor.ilk günler biraz yerini yaptı,fırsat ve yüz bulsa ağlıycaktı ama fırsat vermedik:))sadece 2.gün,günler öncesinde oluşmuş bir çürük bulup,onu bahane etmiş ve "bacağım ağrıyor"diye birazcık ağlamış ama Zeynep öğretmen de"ayyy,benim de bir midem ağrıyor ki Tuna,ne yapacağız?"deyince susumuş kuzu;))bana da,okula başlamadan 1 gün önce"bazıları okulda annesini özlediği için ağlayabilir demi anne?"demişti,yutarmıyım ben artık bu numaraları;)"aaaa,olurmu hiç,koskoca 6 yaş olmuş insan hiç annemi özledim diye ağlar mı?ağlanmaz tabi"dedim ve konuyu kapattım:)öğretmenlerini seviyor,arkadaşlarını seviyor ve onu en mutlu eden olay da,bu sene sınıfta erkeklerin çok oluşu,haklı çocuk,geçen sene 10 kızın arasında sadece 4 erkektiler.yani,şimdilik iyi gidiyoruz çok şükür.işte fotolar...



Tuna'nın 5.yaş günü pastasını miki'li yaptım.sınıf arkadaşı Zeynep İpek ile aynı gün ve aynı hastanede doğmuşlar meğer:)centilmenlik yapıp,ayın 2 sinde onlar kutlasın,3 ünde de biz kutlarız demiştik ama baktım Tuna mahsunlaştı,o gün de bir pasta yapıp götürelim bari dedim;)




Hatice öğretmeni sınıfta bol bol fotoğrafını çekmiş sağ olsun.çoooook emeği var,Allah gönlüne göre versin onun da inş.oğluma zeybek fes i bile takıp fotoğraf çekmiş:)



iste o mutlu an.sınıfca mutluluk pozu vermişler pastayı kesmeden önce...


bu da,asıl düşündüğüm pasta Tuna için.görünce çok mutlu oldu,futbol,onu en mutlu eden şey çünkü...


bunlar da,arkadaş ve öğretmenlerine dağıtması için yaptığım şeker hamurlu kurabiyelerimiz(uzak çekim olduğu için pek belli olmuyor,fotonun üzerine tıklayarak,büyütüp bakabilirsiniz)..


Tuna futbol sahalı pastayı o kadar beğendi ki,evde kutladığımız doğum gününde de aynı pastadan yapmak zorunda kaldım:)



bu kurabiyeler de,ev de kutladığımız doğum gününe gelen aile dostlarımıza,Saliş teyzemizle yaptığımız şeker hamurlu kurabiyelerimiz..



eeee,mart ta Tuna'nın,nisanda da İnci Dila'nın doğum günü var,Tuna'ya yapıp,İnci Dila'ya yapmamak olmaz tabi,süt kardeşi oğlumun.artık büyüdü diye,ona da hello kitty'li pasta yapmayı düşündüm,iyi ki de yapmışım,çok beğendi fıstığım.yalnız çok ilginç,nette aradım fotosunu,hiç bir foto da ağzı yok bu hello kitty'nin yaw,zaten kedi midir,nedir,o da belli değil ya,çocuklar seviyor işte...


şu şirinliğe bakarmısınız maşaAllah..


benim öfkeli şirin,yine öfkeliydi o gün,fotoğraf bile çektirmek istemedi...


:)))) yüzündeki ifadeye bakarmısınız,fıstığım,kıyamadı kesmeye hello kitty'yi..


Suzan teyzesi sonunda bir pozunu yakaladı öfkeli şirin in,burda"çekemedi kiiiiiiiii"diyordu sanırım:)



yine bu sene Hamam önü'nde bir iftar yaptık,çok güzeldi.hatta Erkan Tan'ın canlı yayınına bile denk geldik,birlikte fotoğraf çekindik,ama Tuna kukla gibi çıkmış:))))



Tuna ve İnci Dila Nasreddin hoca ile...


Tuna davulu görence tutturdu Ramazan davulu alalım diye.Hacivat ve kim olduğunu bilmediğimiz güzel bir ablasıyla...



Ramazan davulcusu Tuna,Kanuni Sultan Süleyman ve Hürrem Sultan ile birlikte:)



işte iftar soframız.sağda,uyuyan güzel Suzan teyzemiz;)yanında Saliha teyzemiz,Nevzat dayımız,İstanbul'dan bayram için gelen,Nevzat dayımızın kardeşi Fatma teyzemiz,Songül yengemiz ve kara kara düşünen Tunişimiz;)



masamızın diğer ucundan.Nevzat dayımız'la yer değiştik,bu sefer o bizi çekiyor,burda İnci Dila ve ben de varız... bu Ramazan çok güzel geçti çok şükür,inş.seneye ömrümüz yeter de,daha güzel Ramazan'lar yaşarız...

2 yorum:

Efe ve Yiğit dedi ki...

çok şükür aylar sonunda yenilendi bloğumuz;)daha nice yaşlara hem inci dila ya hem de tuna cığıma.bakalım bu sene pastamız neli olacak merakla bekliyorum hamarat ve becerikli arkadaşım...

sukran dedi ki...

est.arkadaşım,teşekkür ederim.walla tuğbacım,bu gidişle,oyuncakcılarda yana-döne arayıp,gelir gelmez tükenen,isim yazdırıp,sıra beklemek zorunda kaldığımız,cars 2 çizgi filmindeki yeni karakter olacak gibi görünüyor canım;)